عشق برو تو ادامه مطلب حالشو ببر


عشـــــــــــــــــــــــق های همیشگی

 

بـــا آرزوی ۱۲ مـاه شــادی٬ ۵۲ هفتــه خنــده٬ ۳۶۵ روز ســـلامتــی٬ ۸۷۶۰ ســاعت عــشق٬ ۵۲۵۶۰۰ دقــیقــه بــرکــت٬ ۳۱۵۳۶۰۰ ثـانیــه دوســـتی٬ عیـــد همـــگی شمـــــــــــا مبــــــــــــارک

بـــــــــــــا آرزوی بهــــــــتریـــنا بـــرای شــــــــــــــما  

ایــــــــنم آخرین آپ تو سال ۱۳۸۹

عـــیدی مــا هــم فرامــوش نشـــه

پ/ن: اگر خدا آرزویی رادر دل تــو انداخت٬ بدان کــه توانایی رسیدن آن را در تــو دیده اســـت.

پ/ن۲: مثل بارانی٬ به آمدنــت عادت نمیکند هر وقت بیایی دوست داشتنی هستــی....

پ/ن۳: خدایا دستانم خالی٬ دلم پراز آرزو٬ یا دستانم را پر کن یــا دلم را خالی کن...

پ/ن۴: دنبال معنایی برای " تو " میگشتم ــــــ " تو " بالاتــر از هر معنا و مــن بیهوده میــگشتــم!

پ/ن۵: جــا برای من گنجشک زیاد است ولــی٬ به درختان خیابان تو عادت دارم.....

پ/ن۶: هر روز پسرکی برای سیر کردن قلبش سر کوچه ای به گدایی نگاهی می نشست و دختری نجیب برای رفع بلا صدقه ای می انداخت در کاسه ی چشمانش.

پ/ن۷: رابطه ها زمانی زیبا میشود که برای یاد کردن هیچ دلیلی بجز دلتنگی نباشد.

 

روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند. برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتر است. برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد. اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم...

♥♥♥♥♥♥♥♥

کــی میشه این ســـال ۸۹ تــموم بـشــه بــره٬ ســال خـیلی بــدی بود واسم.نــمیدونم سال جدید بیاد٬ سال ۹۰ بــهتر از اونه یا بدتر!!! اصــلن نــمیدونم چـرا من اینجــوری شــدم.. از هـمه چیز بـــدم میــاد... بــه احــساس کســی کــه نـسبــت بــه من داره اصـــلن توجــــــه نـــمیکنـــم ٬ بـــــرام مــــهم نیــس.... دلـــم واسـه اونـی میــسوزه کــه... )-: دی

 ♥♥♥♥♥♥♥♥


آنکس که می گفت دوستم داره عاشقی نبود که به شوق من اومده باشه رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان آوازی بود که من گمان می کردم می گوید دوستت دارم.

 ♥♥♥♥♥♥♥♥


چشمم وقتی زیباست که پر از اشک باشه. اشک وقتی زیباست که برای عشق باشه. عشق وقتی زیباست که واسه تو باشه. تو وقتی زیبایی که واسه من باشی!

 ♥♥♥♥♥♥♥♥


از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته

 ♥♥♥♥♥♥♥♥

توی زندگی 3 راه رو دنبال کن:
 1.دوست داشتن را برای یک تجربه
2.عاشق شدن رو برای یک هدف
3.فراموش کردن رو برای قبول واقعیت

 ♥♥♥♥♥♥♥♥


تفاوتهای خون و اشک
 
خون قرمزه رنگه عشقه ، اشک بیرنگه درد عشقه
.خون وقتی میاد بیرون میسوزه اما اشک اول میسوزه بعد بیرون میاد
.خون مال زخم جسمه ولی اشک مال زخم روحه
.جای زخم خون خوب میشه ولی مال اشک خوب نمیشه
.خون همیشه مال درد و غمه ولی اشک بعضی وقتا مال خوشحالیه.
.جلوی خون و میشه گرفت ولی اشک رو نه!
.از جاری شدن خون، کسی خجالت نمیکشه
اما بعضیا از اینکه اشک بریزن خجالت میکشن و دستاشونو میزارن رو صورتشون.
 با خون میشه به یکی زندگی بخشید ولی با اشک نه!

 ♥♥♥♥♥♥♥♥

وقتی که کودک بودم به من گفتند همه را دوست بدار.

حالا که از میان همه به یک نفر دل بستم? می گویند فراموشش کن

 ♥♥♥♥♥♥♥♥

اخرین بار که اورا دیدم گردنبند صلیبی به او هدیه کردم
گفت:من که دوستت ندارم پس چرا به من هدیه می دهی!؟
گفتم:بر سر هر گوری صلیبی می نهند این صلیب را بر گردنت
بالای قلبت بیاویز زیرا انجا گورستان عشق من است

 ♥♥♥♥♥♥♥♥

فقط مــیدونم که از آســمون زمــین داره برام مـــــــی باره ....

فــــعلا

نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم اسفند 1389ساعت 18:30 توسط $ اینجـــــانب ســــحرتنـهـــــا $| 3 نظر |

 

بنــــــــال ای دل که مـن غـم دارم امـشـب !

نـه دلســوز و نـه هـم دم دارم امـشـب

هـمه چـیزم زیــادی مـی کـند٬ حـــــــیف

کــه یـار از ایـن مــیان کــم دارم امـشـب...

ایـن شعر که نوشتم ٬ تو خوابــگاه تو اتــاقم رو در رو دیــوارش همــش این شعره نوشته بود منم ٬ بــاز رو دیوار دوباره نوشتمــش اونــجا که بودم خیلی احــساس تنــهایــی میکردم ... خیلی تنها بودم.. با اینکه بــا دوستان دیــوونــم بــودم ولـــــــــی دلـــم برا ۱ نفــر خیلی تنــــگــــــ مــیشد۱ نـفر که تموم زندگـیم بود فقط فقط بـــا عــکساش تو گوشیــــــم هــمش نیــگا میکردمــــــو گــریه.... اونـــــــــــی کــه دوسش داشتــم ٬ مـــرد....الان ۳ ماهـــه بـــخدا هنــوز باور کــردنش برام ســخته ... نمیدونم ٬ نــمیتونم ٬ نمــیشه فراموش کــرد٬شــما بگــین چطــور میتـــونم فراموش کنـــم ٬ حســرت خیلی چیزا رو میخورم من ! یــکی از دوستام میگه: وقــتی که بـود همش باهم لج میــکردین حالا کــه رفــته ٬ ببــین....راس میــگه ... کــاش میــشد به اون روزا برگشت ...کاش میشد برگشت به عــقب ٬ (این که شد یکی)! کـــاش میـــشد .. حـــسرت خیــلی چــیزا ..... مــن فقط اونو تنها دوست داشتم نمیتونم دیگه کــسی دیگــه رو دوس داشته باشم... نمیــدونم چرا ایــجوری شدم!( فک کنم خودش فمید که چی گــفتم... مســتر گرفـــتی!)..

حــــــــــالمان زبــسی گرفــته ...

تا آپ بعدی

پی نوشت: بـاران هــمه ی دغــدغـه اش بارش نیست٬ گــاهی از غصــه تنــها شدنش میــبارد.

پـی نوشت: ایــنجا چــن روزه که بارون میـــاد.

پـی نوشت: گــویند بیـچاره شمع اســت تــا ســحر میسوزد٬ بیچــاره تر از شمع مــنم که از دوری تـو میسوزم

خـودم نوشت: تمــوم پـی نوشت هــای که تا حالا نوشتم ٬ همش اس هــای تـو گوشیم بودن.

پـی نوشت:

نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم اسفند 1389ساعت 20:59 توسط $ اینجـــــانب ســــحرتنـهـــــا $| 11 نظر |

 

ســـــــــلام به همــــــــــــــه

باز ما پیدامان شد٬ از اینکه دوباره به نـت برگشتم و اووووووووومدم پیش دوسای گـــلم خیلی  خوشحـــال میباشم  دلـــــــمان خیلی برایتــان تنــگــــــــــــــ شـده بـود

اصـــلن حالـــــــــــــم خوب نیســــــت٬ مریضــــــــــم ـ( سرما خوردیم) .

واسه این مدت که نبودم ٬نتونستم به دوستان ســــر بزنـــــم ٬ معذرت میخوامـــــــــــــــــ ٬ بجــاش تا هر وقت اینـــجا هستم بهتــــــــــــون سر میزنـــــــــم. این مدت نتونستم بیام نت!

فعــــــلا

پـــی نوشت: گـاهی باید آرامش کـسی را فرو ریخت٬ تنــها برای اینکه بفهمد تنهــا نیست.

پــی نوشت: هـیچگاه فـاصـله ها حریــف خاطره هـــا نیستنــد.....

پــی نوشت: یــادها فراموش نخواهند شد حــــــــــــتی به اجبار و دوستیـها ماندنی اند حـــتی با سکوت !

نوشته شده در جمعه بیستم اسفند 1389ساعت 18:27 توسط $ اینجـــــانب ســــحرتنـهـــــا $| 7 نظر |

مــن دارم میرم٬ منو فراموش نکن و بخاطر تـموم بـدی هـا ببخــــش...

 

ســــــــلام به بــروبــــــــــــــــکس

خـــــــــــــــــــوفین ؟

چــــــــــــــــه خبر؟

حــالا هــی بپرسم خوبین٬ چه خبر٬ حالا کی جواب مــارو  میده

اهم اهـــــــــــــــــــــــــــــم

از عنوان فک کنم فمیدید کــه چی میخـــوام بگم٬ بـــــــــله. من دارم میرم ! حـــــــــالا میگین کـــجا ؟ دارم میرم دانشگاه ولی شانس بدمون دانشگاه شهرستان قبول شدم کــدوم شهر بمونه حــالا هر جا ٬مـــهم الان اینه که من دیگه آپ نمیکنم تا برگردم هر وقت برگشتم آپ میکنم .... با دوســـتام بهمان بــسی خوش میگذره اینجـــــــــــــــــوری هم تنهـــــــــا نیستم ...  راســتی مــنو فرامـوش نکنید هـــــــــــــــــــا !؟؟

دلــــــــم چقد برا آپ کردن تنــگ میشه ٬ واسه پـلاس زدن تو نت٬ تنهــا دلخوشی من هــمین بلاگــــ  بود  اگـــه تونستــم حتــما میام نــت !!!

راستـــــــــی :

بــه پریسا: پریسا جــونم  اینو بت بگم کــه: چن روز پیش فاط اومد پیشم بعد به خانوم حبــیبــی ( گرفتی با کــیم) آره! بهش زنگ زدیم حرف زدیم بعد یــه سوتــــــی داد کــه نگــو...گفت بهت نگم گفتم من خودم بش گفتم بعد گفت: که سی@ کــارم داره تو بش بگو سحر میگه چکارم داشتی!  هی خواستم بت بگم یادم میرفت الان یادمان امد...امروز هـــم رفتم دانشگاتـــون زنگــــــــــــ زدم آف بودی ولـی ولش کن اینـــجا جاش نیست ٬ شارژ گرفتم بت میگـــم ....

و به آجــی جوونـــــــم پری: آجی آخرش نوشتم ... برات فرستادمش .. هر وقت خوندیش بهــم یه اس بــده.. توهم خواستــی بنویس ..

دلـــــم برا هــــــــــمتون تنـــــــــــــــگ میشه همــــــــتون دوس دالـــ مـــــــــــــــــــ

خداحـــــــافظ همگــــــــــی شمـــــــا

پــی نوشت: خـواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش! که خواهان تو باشد@

پــی نوشت: روز شب فکر توام٬در خواب میبینم تورو / خواب شب پوچ است٬ من بیــدار میــخواهم تو رو

پــی نوشت: به یادت آرزو کردمکه چشمانت اگر تر شد به شوق آرزو باشد٬ نه  تکــرار غــم دیروز ...

پـی نوشت: بــرو دیگــــه خــونتــون تــموم شد

نظرات 3 + ارسال نظر
صاحبدل چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ق.ظ http://Sahebdell.blogfa.com

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدون که میخواد اونو برات برآورده کنه و تو باید ظرفیت اونو در خودت ایجاد کنی .
یا اباصالح
هرزمان که بیائید بهار خواهد بود
مجال شادی بی اختیار خواهد بود
خوش آن زمان که بر آید به یک کرشمه دوکار
یکی ظهور امام و یکی شروع بهار

سحر چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ http://dastan71.blogfa.com

سلام دوست من خوبی جانم

وبلاگ زیبایی داری

وقتی مطالب خودمو تو بلاگت بسی تعجب کردم ...

آپم ..بدوووووووووووووووو بیا

ماریا چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

سلاااااااااااااام خوووووبی نفسم متریا همیشه بهت سر میزنه

امیدوارم که واقعا همیشه بهم سر بزننی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد