اهنگ جدید و فوق العاده غمگین من بدون تو میمیرم از رضا غلامی

دانلود موزیک جدید و زیبای رضا غلامی به نام من بدون تو میمیرم 

اهنگ ساز:مجید خراطها 

تنطیم:مجید خراطها 

اهنگ زیبای من بدون تو میمیرم با صدای رضا غلامی و اهنگ ساز مجید خراطها 

با دانلود بسیار راحت فقط روش کلیک کنید

جان مادرتون نظر یادتون نره ها

با دوکیفیت

mp3 192

Man Bedone To Mimiram-Reza Gholami

mp3 128

Man Bedone To Mimiram-Reza Gholami

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اقا (شیطون پسر ) چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://sheytunpesarebabol.blogfa.com

سلام سارا ممنون که پیشم اومدی.
گفتی دلت گرفته به خاطره اینکه بهت میگن شیطون.
بزار بگن ابجی.اخه اگه یکی رو ببینن که شاد و شنگوله بهش میگن شیطون.این اخلاق ادمیه.مثل خودم.ادمه ساکتیما ولی چون زیاد همه رو اذیت میکنم میگن شیطونی.
خوشحال باش که شیطونی ابجی.
من همایتت میکنم قصه نخور.
با لینک چطوری؟

سلام علی جان من بلد نیستم چطوری باید لینک بشم

رامین چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ http://lovecenter0751.blogfa.com

سلام.اگه با تبادل لینک موافقی..........................
منتظرتم.بای

اره موافقم اما بلد نیستم باید چیکار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد