بازم دردودل با دوستای گلم

سلام بچه ها  حالتون خوبه مرسی از این که به منم سر میزنین  شبی خیلی دلم گرفته بغضم میاد دوست دارم گریه کنم نمیدونم چرا ولی گریه خیلی برام خوبه وقتی اهنگای رضا غلامی رو گوش میدم بد جور گریم میگیره  وقتی میام تو وب سایتم میبینم نظر ندادین دیگه بدتر گریم میگیره شوخی کردم همین که میان بهم سر میزنید بازم مرسی  ولی شبی واقعا بدجوری دلم گرفته نمیدونم چرا فقط میخوام الان گریه کنم. خوب بیخال حال شما رو نمیخوام بگیرم ولی دوست دارم نظرتونو درباره اهنگایی که گذاشتم بدید واقعا دوستتون دارم واسم دعا کنید فعلا با اجازه 

نظرات 1 + ارسال نظر
کوچه باغ دل یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://koochebaghedel.blogfa.com

سلام. زیبا بودی
خوشحال میشم به منم سر بزنی اگه با تبادل لینک موافق بودی بیا و بگو.
منتظرتم

اره موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد