قشنگه؟؟؟؟؟؟

1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif

 دوستت دارم

!!! ای یار : دلتو به من بسپار

دوست دارم لبالب   ...   میسوزه عشقم از ترس

پر میشم از عشق تو    ...    هر ثانیه هر شب

دوستت دارم تا فردا   ...   دوست دارم تا دریا

شاید ببینمت باز   ...  تو وقت خواب و رویا

           ....................................................            

ساعتی از شقایق   ...  دقیقه های عاشق

دوست دارم تو بارون   ...  تموم این دقایق

سبد سبد ستاره    ...    رو دوش شب سواره

اگه فردا نباشه... دوست دارم دوباااره

بهاربیست                   www.bahar22.com
0000

1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif1288769qmyartywm2.gif

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 


بهاربیست                   www.bahar22.comچه زیباســــ ـ ـ ـــت بخاطر تو زیســــتن وبرای تو مانــــدن بهاربیست                   www.bahar22.com

بهاربیست                   www.bahar22.comوبه پای تو سوخـــ ـ ـ ــــتن بهاربیست                   www.bahar22.com

بهاربیست                   www.bahar22.comوچه تـــلخ وغــــم انگیز اســـــت دور از تو بـــــودنبهاربیست                   www.bahar22.com

بهاربیست                   www.bahar22.comبرای تو گریســـــ ـ ـ ــــتن وبه عشـــــق ودنیای تو نرســـــیدنبهاربیست                   www.bahar22.com

بهاربیست                   www.bahar22.comای کاش میدانســــــــتی بدون تو وبه دور از دســــــتهای مهربانتبهاربیست                   www.bahar22.com

بهاربیست                   www.bahar22.comزندگی چه ناشکیباســـــــتبهاربیست                   www.bahar22.com

 

نظرات 3 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://kolbeyeghazal.blogfa.com

سلام ساراجون
ممنونم ازنظرزیبات وحضورگرم وپرمهرت
وبلاگ نایسی داری مطالب نازی داری
باتبادل لینک موافقی؟
اگه اره منوبااسم کلبه تنهایی لینک کن وبم بگوباچه اسمی لینکت کنم؟
بای تا...................های

یه چیزی بگم راستشو بخوای بلد نیستم لینک کنم میشه بهم بگی چطوری باید اینکارا بکنم

محمدعلی پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.mohamadali158.blogfa.com

با سلام
اول از همه عید رو بهت تبریک میگم
مرسی که بهم سر زدی و این مطالب زیبا رو واسم نوشتی
منم رد پات رو گرفتم و اومدم اینجا
وب قشنگ و با حالی دارین
من اومدم تا از این حال و هوا تو رو در بیارم
امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشی
بازم بهم سر بزن خوشحال میشم
موفق باشید
فعلا

جون سارا بازم بهم سر بزن باشه من منتظرتم زیر پتو اوخ اوخ شوخی کردم منظورم تو وب سایتم بود شما ببخشید

میثم پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.negin-kavir.blogfa.com

سلام خوبی مطالبت خیلی خوبن!سر بزن اگه تونستی!خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد