مصاحبه مجله اتفاق نو با رضا غلامی برای خواندن به ادامه مطلب برو

مصاحبه مجله اتفاق نو از رضا غلامی

مصاحبه مجله اتفاق نو از رضا غلامی

سلام : ما امروز در کنار یک خواننده جوان ایرانی هستیم و او کسی نیست جز رضا غلامی

اتفاق نو : حال شما خوبه

آقای غلامی : مرسی

اتفاق نو : خوب از خودتون بگید؟

آقای غلامی : بله من رضا غلامی هستم ۲۱ ساله متولد  ۲۱/۱۰/۱۳۶۸ از تهران و ۶ سال هست که به این عرصه قدم نهادم و تا الان ۳ البوم به نام های بازیچه و ملیکا و من بدونتو میمیرم و در حال حاضر هم مشغول تهیه البومی به نام حباب هستم.

اتفاق نو : از البوم جدیدتان برای ما بگویید.

آقای غلامی : من اخربن البومم را در سال ۸۸ ارایه کردم که متاسفانه کار لو رفت و در اینترنت سر در آورد و در حال حاضر مشغول البوم حباب هستم که در این کار از الیاس شیرزاد و میلاد ترابی و علی ثابت و در یکی از این تراکها از دوست عزیزم محسن یگانه کمک خواسته ام.

اتفاق نو : در اخرین البوم ترانه ایی دارید به نام دیگه دروغ نگو که مورد علاقه اکثر مخاطبان آثار شماست  از اون کار برامون بگید.

آقای غلامی : بله شما و این مردم عزیز لطف دارید این کار با تنظیم دوست عزیزم آقای مجتبی صیادی و ترانه ایی از خانم مهلا ساشانی بود که من خودم هم از تمام کارهام از این کار بیشتر خوشم میاد.

اتفاق نو : اقای غلامی در اکثر کارهای شما اسمی از شما نیست یعنی اکثر مردم اهنگهای شما را گوش دادن ولی به اسم شما را نمیشناسند چرا مثل بقیه خواننده ها شما از خودتون اسم تلقی نمیکنید؟

آقای غلامی با یک لبخند به ما گفت : من از معروفیت فراری هستم ولی همیشه دنبال محبوبیت هستم و من آنقدر ترانه میخوانم تا مرا با صدایم بشناسند نه با اهنگهایم و من در کل از معرفی کردن خواننده در آهنگ مخالفم

اتفاق نو :شما تمام کارهایتان درام و غمگین است و عاشقانه ویک سوال شما معتقدید خداوند یک عاشق است؟

آقای غلامی: بله، به نظر من خداوند همه چیز را با نیروی عشق آفریده و اگر اثری هم در ما انسانهاست طرح خفیفی از آفریذگار است که به ودیعه گرفته ایم و اینبار امانت به قول حافظ قرعه ایی است به نام ما انسانها افتاده تا درک کنیم و همین موجب شعور در ما شده وگرنه من فکر میکنم اگر عشق نبود خیلی هم نیازی به شعور نبود.

اتفاق نو : شما فیلم هم میبینید ؟

 آقای غلامی : کم ، متاسفانه علاقه مندم اما وقت مجدود نمیگذارد

اتفاق نو : به سینما هم میروید؟

آقای غلامی : خیلی کم شاید سالی ۲ بار میدانم این اعتراف نزد اهالی سینما اعتراف خوبی نیست اما من ترجیح میدهم خصوصی تر از سینما فیلم ببینم و علاوه بر نداشتن وقت سینما رفتن برایم دشواریهایی هم دارد.

اتفاق نو : چگونه فیلمهایی را بیشتر دوست دارید؟

آقای غلامی: فیلمهای تخیلی را خیلی دوست ندارم همین طور فیلمهای ترسناک. اما فیلمهایی که در ذهن من نقش بسته اند پرواز برفراز آشیانه فاخته و چارچنگولی

اتفاق نو : تا به حال پیشنهاد بازی هم به شما شده؟

آقای غلامی : بازی که فقط ۲ مورد ولی پیشنهاد خوندن تیتراژ اخر سریال خیلی داشتم ولی من ترجیح میدهم هرگز بازیگر نشوم

اتفاق نو : بعضی خواننده ها بازیگر هم شده اند اما توفیقی در این کار نداشته اند علت چیست؟

آقای غلامی : خوب بازیگری هم تخصص میخواهد این فکر غلطی است که یک خواننده بگوید چون مردم مرا میشناسند پس بروم بازیگر هم بشوم یا اینکه بازیگر ها هم بخواهند خواننده شوند هر رشته ایی اعتباز علمی و تخصصی خاص خودش را طلب میکند.

اتفاق نو : در حیات هنری خود چه چیزی را مهمتر از هر چیز دیگر میدانید؟

آقای غلامی : اعتبار

اتفاق نو : به جوانانی که میخواهند به عرصه موسقی قدم بگذارند چه توصعه ایی دارید؟

آقای غلامی : سعی کنند اصول موسقی را به صورت علمی فرا بگیرند و با آرامش وارد این کار شوند در بدو این امر هم انگیزه ای جز فراگیری موسیقی نداشته باشند چون در غیر این صورت ممکن است سر  خورده شوند . به عنوان مثال شاید خیلی ها اینطور فکر کنند که خوب من یک سال اموزش میبینم بعد خواننده میشوم و  بعد بلافاصله اعتبار و پول به سمت من سرازیر خواهد شد . جوانان موسیقی را باید با عشق فرا بگیرند . عشق به موسیقی میتواند معجزه بیافریند اما انگیزه های دیگر نه.

اتفاق نو : راستی شما قرمزی یا آبی؟

آقای غلامی : من همیشه قرمزم

اتفاق نو : حرف اخر شما برای مردم:

آقای غلامی : من برای تمام مردم آرزوی خوشبختی و سعادت را میکنم و امید وارم تمام انسانها و مخصوصا تمام جوانان هم سن و سال خودم به تمام خواسته هاشون برسن البته برای رسیدن به خواسته هاشون باید یه ذره تلاش هم داشته باشند.

اتفاق نو : آقای غلامی بسیار سپاسگذاریم از زمانی که برای مصاحبه گذاشتید و امیدواریم که شاهد آرامش و موفقیت های شما در تمام عرصه های زندگی باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد